AGH
BG
C   Z   A   S   O   P   I   S   M   A        E   L   E   K   T   R   O   N   I   C   Z   N   E        A   G   H English Version  
 
 
 

 

 

STUDIA HUMANISTYCZNE AGH


Tom 21/2 (2022)


Strona redakcyjna
Strony tytułowe
Spis treści
Informacje dla autorów

Paul Levinson

INTRODUCTION
Studia Humanistyczne AGH 21/2 (2022), 7-8 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (231kB)

Paul Levinson

THE EXPLOSIVE GROWTH OF SOCIAL MEDIA: TRUMP, COVID-19, THE RUSSIAN INVASION OF UKRAINE, AND ELON MUSK
Studia Humanistyczne AGH 21/2 (2022), 9-15 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (237kB)

William Merrin

BEMUSING OURSELVES TO DEATH: PUBLIC DISCOURSE IN THE AGE OF SOCIAL MEDIA
Studia Humanistyczne AGH 21/2 (2022), 17-29 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (323kB)

Alexei Krivolap

GLASS MAN IDENTITY: FROM BIG BROTHER TO COVID PASSPORT
Studia Humanistyczne AGH 21/2 (2022), 31-39 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (244kB)

Agnieszka Stecko-Żukowska

THE POACHERS OF INSTAGRAM – TATTOO ARTISTS IN POLAND AND THEIR TACTICS IN SOCIAL MEDIA
Studia Humanistyczne AGH 21/2 (2022), 41-60 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (326kB)

Urszula Jarecka, Paweł Fortuna

SOCIAL MEDIA IN THE FUTURE: UNDER THE SIGN OF UNICORN…
Studia Humanistyczne AGH 21/2 (2022), 61-79 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (1,9MB)

Agnieszka Maria Kula, Monika Grzelka

QUOTATION IN SOCIAL MEDIA: HOW SHARING OTHER PEOPLE’S WORDS COULD INCREASE MISINFORMATION
Studia Humanistyczne AGH 21/2 (2022), 81-98 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (1,4MB)

Denis Porto Renó, Xabier Martinez-Rolan, Teresa Piñeiro-Otero, Andrea Versuti

COVID-19 AND INSTAGRAM: AN ANALYSIS OF AN IBERO-AMERICAN INFODEMIC
Studia Humanistyczne AGH 21/2 (2022), 99-115 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (1,5MB)
 
 
 


  footerAGH All rights reserved © 2007-2019 Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisław Staszica w Krakowie