Jakub Niedbalski, Mariola Racław
WSTĘP.
AKTYWNOŚĆ, PODMIOTOWOŚĆ, TOŻSAMOŚĆ – OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
W SPOŁECZNYCH PRZESTRZENIACH ŻYCIA CODZIENNEGO
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 7-13 |
Pełny tekst/Article:
pdf (295kB)
|
|
Magdalena Pluta
PRACA ZAWODOWA
W ŻYCIU OSÓB Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 15-32 |
Pełny tekst/Article:
pdf (354kB)
|
|
Katarzyna Król
WOLONTARIUSZ NIEPEŁNOSPRAWNY –
Z POTRZEBY WŁASNEJ CZY MYŚLENIA O INNYCH
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 33-50 |
Pełny tekst/Article:
pdf (373kB)
|
|
Agnieszka Aleksandra Woynarowska
BYĆ PRACOWNIKIEM Z ZESPOŁEM DOWNA.
DOBRE PRAKTYKI WSPARCIA AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ
TRÓJMIEJSKICH PROJEKTÓW „PRZYSTANEK SZEKSPIR” I „SZEKSPIR NA START”
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 51-71 |
Pełny tekst/Article:
pdf (372kB)
|
|
Ewa Giermanowska, Mariola Racław, Dorota Szawarska
INSTITUTIONALIZED CHAOS
INSTEAD OF INDEPENDENT LIVING. FORCED MODERNIZATION
AND ASSISTANT SERVICES IN POLAND
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 73-92 |
Pełny tekst/Article:
pdf (361kB)
|
|
Joanna Wojtyńska
PROBLEMY DOSTĘPNOŚCI
UNIWERSYTETÓW TRZECIEGO WIEKU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH SENIORÓW
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 93-122 |
Pełny tekst/Article:
pdf (418kB)
|
|
Katarzyna Piątek
“(UN)NECESSARY CHANGES.”
SELF-IMAGE TRANSFORMATIONS AND REORGANIZATION OF EVERYDAY LIFE OF
WOMEN WITH ACQUIRED DISABILITIES AS A CONSEQUENCE OF NEOPLASTIC DISEASE
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 123-138 |
Pełny tekst/Article:
pdf (300kB)
|
|
Monika Natalia Dubiel
TOGETHER OR SEPARATED?
THE SEGREGATIVE AND INTEGRATIVE MODEL OF
CULTURAL ACCESSIBILITY FOR PERSONS WITH DISABILITIES
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 139-154 |
Pełny tekst/Article:
pdf (318kB)
|
|
Jakub Niedbalski
IDENTITY AND THE SENSE OF SUBJECTIVITY
IN PARENTS OF CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
IN THE CONTEXT OF FAMILY LIFE DESTABILIZATION
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 157-175 |
Pełny tekst/Article:
pdf (380kB)
|
|
Grzegorz Całek
GOOGLE TRENDS
JAKO NARZĘDZIE UŻYTECZNE DLA BADACZY NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
|
Studia Humanistyczne AGH 19/3 (2020), 177-192 |
Pełny tekst/Article:
pdf (1.4MB)
|