AGH
BG
A G H  U n i v e r s i t y    e l e c t r o n i c   j o u r n a l s wersja polska
 
 
 

 

 

STUDIA HUMANISTYCZNE AGH


Tom 20/2 (2021)


Strona redakcyjna
Strony tytułowe
Spis treści
Informacje dla autorów

Jakub Alejski, Elżbieta Kowalska

HOW GANDHI WENT NUCLEAR: POTENTIALITY OF THE ARCHIVERSE IN CIVILIZATION VI
Studia Humanistyczne AGH 20/2 (2021), 7-22 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (1,41MB)

Tomasz Z. Majkowski, Magdalena Kozyra

LOST WORLDS OF ANDROMEDA
Studia Humanistyczne AGH 20/2 (2021), 23-40 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (354kB)

Matylda Sęk-Iwanek

GAMES IN FRAMES: BETWEEN COMICS AND VIDEOGAMES
Studia Humanistyczne AGH 20/2 (2021), 41-56 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (313kB)

Katarzyna Marak

“IF THE DOG DIES, I QUIT”: BLAIR WITCH AND THE PROBLEMS OF CONTEMPORARY PSYCHOLOGICAL HORROR GAMES
Studia Humanistyczne AGH 20/2 (2021), 57-70 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (368kB)

Miłosz Markocki

REACTIVE GAMES AS AN EXAMPLE OF EXTENSIVE USE OF EVOCATIVE NARRATIVE ELEMENTS IN DIGITAL GAMES: THE CASES OF DWARF FORTRESS AND RIMWORLD
Studia Humanistyczne AGH 20/2 (2021), 71-83 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (295kB)

Eleonora Teresa Imbierowicz

THE FUTURE, THE CRISIS, AND THE FUTURE OF REPLAY STORY
Studia Humanistyczne AGH 20/2 (2021), 85-95 Pełny tekst/Article:   pdf  pdf  (318kB)
 
 
 


  footerAGH All rights reserved © 2007-2019 Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisław Staszica w Krakowie